Monday, January 4, 2010

To my dearest potential client

I'm sorry sgt 100x....byk jgk email yg x terbalas n still pending pun ada...minta maaf sgt2...hope everybody understand...december and january is a hectic month for me...tiba2 byk plak last minute job yg datang...anyway alhamdulillah...byk yg dh start sedar dgn kehadiran KerjaKahwin in wedding industry...

I really appreciate potential client yg email i request for quotation....seboleh2 nya i akan reply in 3 days...but lately sgt sibuk and kelam kabut.....my services not only as a wedding decorator and planner but i open for coordinating the ceremony too that's why i selalu berlari sana sini....

To my dearest potential client yg sudah email and blom i reply hope understand...seboleh bolehnya i akan try utk reply seberapa pantas yg boleh....so yg mana ada sms hope boleh email dulu...then i 'll reply thru email k... u'r co orperation are HIGHLY appreciatted...


No comments: