Wednesday, September 3, 2008

Announcement

Salam,

Saya still meng'edit' dan berusaha utk posting hasil kerja dan produk2 saya...harap bersabar...Please visit kedai baru saya di www.wanitamelayu.com mai kita tgk apa yg kita boleh shopping kt ctu.Saya berada di 'Online Shopping Paradise'...Jom Click!!!

Homemade Cookies pun ada!!Every year saya mmg dh ada customer tetap yg akan beli biskut raya dengan saya.Mula2 beli sebalang, thn demi thn dr sebalang jadi berbalang-balang...xcaya? order la...Jom Try

*Classic Makmor*Traditional Samprit*Jejari Oat*Cheese Tart*Chocolate Square*Crystal Ball*
RM 25 - 50 Biji - Penghantaran percuma sempena pembukaan kedai sekitar sg. buloh, petaling jaya.

Kalau dr alo staq...bleh singgah Gerai Azmi Jln Sultanah, Sebelah Esso (4ptg-6.30ptg)

Semua biskut nie sgt laris especially Jejari Oat n Cheese Tart yg every year jual smp 13 000 balang. nnt sy upload pic k

No comments: